Mysstart på veckan

Kommentera
Måndag, igen! Mysstartar även denna veckan med att inte åka till skolan. Vaknar långsamt hemma med den stora kaffekoppen och smoothie till frukost. Har suttit och pluggat några timmar nu, det mysigt när man kan göra allt i sin egna takt. Man behöver inte fixa iordning sig och man behöver inte gå ut i blåsten. Lite lyxigt att börja veckan såhär, jag vet. Jag passar på att njuta lite extra...
HAH! typ ett skämt när jag säger att jag inte behöver gå ut i blåsten, blåsten..... vad kan det blåsa ute nu? 10m/s kanske, max? och vad har dem i USA, typ 60-80m/s och jag klagar. Vem fan är man?! Det är äckligt, sjukt. Moder jord, må du vara rätt fantastisk men vafan, det som händer där borta är läskigt! 
Hur som helst, en myshelg är slut och jag har gjort minsta möjliga, kraftansträningen var kanske jobbet igår, men knappt att jag kan kalla det det, även där mös jag runt och sipprade kaffe och tjötade skit med medlemmarna. Jag gillar mitt jobb, har jag sagt det? :) 
Nu ska fortsätta läsa lite till innan lunch. 
Ha en fin måndag!