Det går så himla fort nu

Kommentera
Oså var näst sista hemtentan inskickad. på måndag börjar jag min praktik där jag ska vara på varbergs kommun i tre veckor. sen är det 5 dagar till examen. är det inte helt sjukt så säg! Vad hände med tiden? Vad hände med år tre på högskolan som skulle vara det tuffaste och det längsta? det är över nu, eller ah snart iaf. Nyp mig i armen! 
Men med en examen följer såklart lite frågor, vad ska jag göra? Vad vill jag jobba med? Vart vill jag börja och vart vill jag landa? Vad ska hända nu? Men vet ni, jag gjorde det enkelt för mig över sommaren iaf, jag kommer vara på friskvågen, med mina härliga kollegor, med havet som närmsta granne och medlemmar att tjöta med. HELA sommaren. och sen kan jag ta tag i det. sen kan jag leta jobb, söka, fila på CV och skriva personliga brev. men nu i vår har fokuset legat på allt annat än jobbfunderingar. för att det är helt okej. och för att jag har min trygga plats i sommar. Är inte det fantastiskt?! :) 
Så nu ska jag påbörja min allra sista hemtenta, på min allra sista kurs, på min allra sista månad. det är sjukt. 
och sen ska jag berätta om Rom och Tough Viking med, någongång. 
Ha en fin söndag!