Som sommar igen

Kommentera
Det är måndag. Jag har haft en magisk helg. Jag vet liksom inte riktigt senast min kropp drabbades av alla dessa känslor. Jag är så tacksam. Jag har världens finaste vänner, familj och pojkvän. 
Helgen har spenderats i Nässjö, två helger i rad och min energinivå är boostad til max. Känns som att jag nu kan klara allt som kommer framöver. Det är en häftig känsla mitt i all vilsenhet. 
Jag har längtat hem länge, längtat till att få träffa mamma och pappa, längtat efter promenader på Nässjös gator, runt sjön, i hembygdsparken, andas skogsluft, träffa vänner. Och dessa två helger har verkligen gett mig allt detta. 
Att äntligen få träffa tjejerna igen. i lördags träffades vi alla, med respektive (utan sudd och jesper som fick lilla Ines i måndags :)) hos jossan. Där hängde vi en stund, drack bubbel och tjötade. sen gick vi till Kinnarps för att kolla HV - Örebro, Jonas stod, gjorde en grym match!! och sen åkte vi vi vidare till stan för att käka tapas på El Gordo, vilket var heeelt magisk!
Utöver hänget med mina tjejer har jag fått hänga med pappa, springa gubbamilen i en helt fantastisk höstskog, och hängt med mamma. vilken lycka!!  
Så, helgen har gjort mig lycklig, fylld till 100% med bara posiiva känslor! 
Tack livet!