tomt

En kommentar
en veckan och det kommer bli en och en halv !
Jag saknar dig så det gör ont och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska vara som innan !
Jag förstå att du sitter i en jobbig sits nu, men försök att inte glömma bort mig !

Vaknade upp och kunde knappt röra mig, smärtan i ryggen och kroppen var olidlig.
Kvällen igår vad bra ! Tack vännen ! du är oslagbar! <3
idag har jag mest pluggat, vilket jag tillbringar den mesta tiden till.
men imon ska jag bege mig till skolan och där väntar engelska nationella, läsa och lyssna. Efter detär det ekonomiprov och det kommer jag banga på, som vanligt ! Jag orkar inte ! 

en viss gubbe, om jag får uttala mig så? kan ju faktiskt springa och gömma sig och komma tillbaka när han känner att han kan leva på 2000- talet och inte på 70- talet!  Jag orkar inte med dig och dina konstigheter !
Vi har gett dig en extrachans, men vet i fan om du får en till ! Jag är otrooooligt tröttpå dig !
hejdå !

Dagens stjärna: Anna ! allt guld till dig !

hade bra !
/E
 
1 A:

skriven

:D