31/8 och jag förstår mig inte på dig

Kommentera
jag jobbar denna morgonen också men nu är det bara en halvtimme kvar tills jag sluta och då ska ajg hem och göra fint och sen springa med pappa, det blir skönt ! efter det bär det upp till clara, eller hon ner till mig och så ska vi bara vara dumma ; ) sen efter det ska jag städa hos pappa för Julia kommer ikväll och sover hos mig :D wiih !
flyttar förövrigt till pappa i två veckor idag med, det blir kanon:D

Igår var det en mycket bra kväll. Det var jag, Lind, Pillan och Emmi. Vi lagade tacos och hyrde film, filmen var förövrigt den bästa jag sett, men ändå hatade jag den ! Den är 2h och men gråter i 1h och 45min, filmen heter "P.S I love you" och alla borde se den ! Efter det drog vi till insparken för att kolla läget och hälsa på alla, det var trevligt, en stund ! Tack för att vissa var så bra den kvällen och inte tack till vissa som var mindre bra den kvällen !
Tog sällskap med Julia hem sen, det var bra och sen skulle jag sova, trodde jag, men icke. Givetvis kunde jag inte somna och fick ungeför 2h sömn inatt, tacktack !
Nu kommer Johanna och det är dags för mig att kila iväg, kommer troligtvis ett inlägg till ikväll !
Tjoflöjt,!

och min kusin råkar vara väldigt saknad nu,