kontroll, allt handlar om kontroll

Kommentera
ohjah, det har hänt mycket sen sist. !
Har varit i Göteborg med syster och hade det bara allmänt bra !
Jag har jobbat som vanligt.
Jag har varit Halmstad, mer om det kommer !
Jag har äntligen träffat clara efter 6 veckor, vilket  hur bra som helst,
jag har tagit sönder min ipod, min kamera och min mobil (fråga mig inte hur jag lyckats)
Jag har bränt sönder mig i solen och fjällar som fan nu !

Halmstad med tjejerna var iaf sommarens höjdpunkt !
Hade så sjukt roligt och att bara får vara med mina tjejer, dom allra bästa var helt sjukt bra !
 PÅ fredagen slutade jag tidigare så vi kunde ta tåget vid 11. Väl i Halmstad sen kom Emmi och Fredrick och hämtade oss på stationen så åtkte vi och åt och handlade mat, sen var det bara hem och säga hejdå till freddan som skulle hem och sen börjades det :D Kvällen var varm och vi tog med en grill till tylösand och grillade krov, hur mysigt som helst. Sen kom resten va ässjöfolket och det blev livat och kvällen var så roligroligrolig. Var dock hemma ganksa tidigt den kvällen men bra var väl det för på lördagen skulle vi upp för att tillbringa dagen på stranden :D
Det blev en väldigt het dag med mycket bra folk och en after beach som fick en att koka !
Väl hemma sen hungriga och sandiga började vi duscha och laga tacos och sen börjades det igen :D
det var en väldigt bra kväll det ed vill jag lova! trodde dock att jag skulle frysa ihjäl tusen gånger !
och taxin vi åkte både på fredan och lördan var helt galna, men som sagt
helgen var olsagbar och den fullgjordes på söndagen sen när jag äntligen efter om och men och några svärord över en jävla busschafför fick träffa CLARA !!!
Det var sååå bra !! tillbringade måndagen på stranden och sen åkte jag hem,
Helgen har varit kalasbra ! Jag vill ha den tillbaka ! :D
Tack alla som gjorde den värd, värd till tusen ! :D


Idag gjorde jag något riktigt dumt, något jag aldrig kommer göra om igen!
Jag, JOssan och Moa tänkte att vi skulle cykla till Stensjön dumma som vi är !
Tänkte att vi gör vårt första stopp i Gisshult för ett dopp och sen bara fortsätta, vilket var fel !:P
Kom ut på Vetlanda tillslut efter mycket om och med och några små stigar som vi fick vända på fem gånger ; )
Tillslut kom vi fram och fifan vad skönt det var att hoppa i vattnet !
Hemvägen var minst lika jobbig trots att den var typ 1 miil kortare :P
uppförbackar heeeela tiden :P fifan vad jobbigt !
Aldrig aldrig mer !


Ja, vad ska men säga om vädret då?
Kan ju inte direkt klaga men hörde att det skulle bli sämre till helgen, sååååå typiskt ! :P
OM vädret tillåter åker jag troligtvis med Pelle till´Skara i helgen så jag hoppas på det bästa :D

Allt är bra och så förutom vissa personer man saknar osm är borta,
som JULIA KIHLSTRÖM !!!!!! Jag går snart av på mitten, det är nära ! :D 
Pelle är sjuuuukt saknad och givetvis Clara med eftersom vi inte tagit igen tiden som vi missat än ; ) 
blir några dagar i GBG med henne sen :D 

Nu tänkte jag iaf hoppa i säng och kolla på A cinderella story och drömma mgi bort och sen ska jag sova 
med lasse i öronen och imon är det bara en vecka kvar till HAlmstad, LARSLARSLARS med Emelie, Matilda och Suddas. 
Kommer bli sååå sjuuuukt braaa :D 
godnatt !
/EMAA
                                                                                                                                                                                                                          

jag vet att du tänker att jag inte är sån, jag borde inte vara sån, jag ska inte vara sån, 
men spåren har satt sig och dom kommer sitta kvar
jag vet vad du tänker, jag vet hur du känner för jag har känt samma sak !
 
Jag vet precis hur ont det gör, men jag kan säga dig att du har fel. 
Jag kan känna att jag har rätt när jag säger det också för det är jag som har kontrollen, inte du! 
och jag älskar dig, du vet hur mycket jag värdesätter dig men jag klarar inte längre av din frånvaro från mig. det gör för ont... 
förlåt vännen, men jag klarar inte det mer.