känslan av tomhet

En kommentar
ah, det är väl just det som gjort att jag inte har skrivit på hela veckan .
tomet.
vet nog inte riktigt exakt vad det är som gör den känslan så stark inom mig, men vissa perioder så känns ju allt lite jobbigare och jag är säkert inne i en sån period denna veckan för denna veckan har egentligen varit förjävlig.
känns som jag försökt gömma mig lite på lovet, från allt !
jag tror jag slipar mina vapen när ingen ser.

vissa människor är iaf mer värda än andra.
Vissa säger att människa har lika mycket värde, men inte hos mig , så är det faktiskt och jag har vänner, jag har vissa vänner som jag ägnar mer tid åt än andra och jaa, det är sorgligt.
men dom man umgås med mest och är väldigt nära en börjar tillslut bli som en drog, och när dom väl sviker och kanske bete sif dumt utan att tänka på det sårar faktiskt mer än om en av "dom andra" gör det.
beviset har jag i bakfickan.

imon drar laget för en cup i eksjö, våryran !
kommer blir en toppendag, det känner jag på mig och jag kommer vara lycklig !
tjejerna är mina stjärnor, på planen glittrar dom !
Jossan, du har det där lilla extra ! <3


tomas, du är mitt allt <3
 
1 julia:

skriven

och cupen var kul och du är min stjärna! :)
och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv..