och hans gröna ögon gör mig matt

2 kommentarer
jag pluggar. det är det tråkigaste man kan göra!
det är svinkallt ute och min växlar på cykeln har frusit så jag trampar på den högsta växeln hela tiden, skitjobbigt!
 dagen igår var jobbig, lite ont om tid oså men det löste sig. fick reda på att suddas åker till växsjö i fem i veckor för apu. tack för den infon och tack för att man inte fått den tidigare. ; ) 
har även kommit på att min söta lilla vän josephine är hur bra som helst och mest underbar! hon skrev ett helt blogginlägg om bara mig igår, hon finns alltid och hjälper mig i svåra situationer och kan svara på alla frågor man har. Har även kommit på att vi har spelat fotboll ihop i åtta år, vilket betyder att vi har en åtta årig lång vänskap bakom oss, och framför, ja det vill jag inte ens tala om för helt plötsligt är vi snart vuxna. det skrämmer mig lite. 
Hon kallar mig superkvinna, men vem är det som är det egentligen?!:o  
köpte mig en ny jacka igår, självklart är den gröngröngrön:D den är kall, men jag änvänder den ändå :D 

jaaa!:D fick nyss ett sms av kusinen. jag är så himla välkommen så den 13:e åker jag till lund !! :D 
wiih, jag längtar redan och nu ska jag beställa biljetterna :D yees! 

kl är 10 i två oh jag ska ut och gå med julia snart, i min gröna kalla jacka! brabra :D 
jag är glad förövrigt ! :D 
tjo 
 
1 Jossan:

skriven

Din jacka är kallkallkall och gröngröngrön.

Min jacka är varmvarmvarm och rödrödröd.

Jag älskar digdigdig min supersupersuperkvinna.

2 Anonym:

skriven

fast det har jag sagt.