30/9 och nu är faktiskt september slut.

En kommentar
gråvita skyar,
tandläkare väder
nån grävmaskin som sliter upp en cykelväg vid fotbollsplan
och nyponbuskar, nyponbuskar
hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu.

Känner att det här är dagens låt.
söndermarken- givetvis med larsy , yes!
lyssnat på honom mest hela dagen, inte för det är särskilt ovanligt men idag var det verkligen något speciellt, det fanns något att relatera till, fast fel igen för det finns det alltid, men idag var det precis som han sjunger i söndermarken. det var gråvitt ute och det finns grävmaskiner i stort sätt i hela nässjö nu! det kändes bra att lyssna på den!

det är sista september idag, det är skönt! jag älskar hösten! idag har jag gillat vädret, alla andra hatat det? men varför hatar alla regn? det är höst, vadå det ska ju regna !! hej regnet , komkomkom! :D
träffade anna idag, vi skulle till thimons och då träffade vi becca så hon hängde med. det var trevligt!
pluggat mest hela dagen, inget kul !   sprang en runda innan med, skönt!
på torsdag åker jag till systra mi! brabra :D
nu ska jag sova.
godnatT!
 
1 suddas:

skriven

och mig meed :D