när vänder vinden då?

3 kommentarer

läste nyss en kommentar jag fick på ett annat inlägg. tyvärr är det anonymt.
det stod att vinden vänder, att jag ska fortsätta kämpa men när vänder vinden då?
hur länge behöver jag kämpa för jag vet inte hur länge jag klarar det. blir svagare och svagare för varje dag
och allt tär på mig.
jag måste tänka annolunda, sluta upp med att fundera på allt och acceptera nuet, trots att det är
bland det svåraste jag gett mig in på.

sitter i skolan nu, som vanligt gör vi ingenting och det känns lite onödigt att vara här.
kommer bli en fikastund med Lisa under eftermiddagen och ikväll väntar Posten såklart.
morgondagen väntar hårfärgning, städning och massa fina tjejer på kvällen.
söndagen väntar en tripp till göteborg för lite fotografering med Böna och Emmi, hoppas på att få
träffa clara en stund för saknaden till henne är enorm!

förövrigt suger livet just nu!
tjo!

 
1 Den anonyma igen:

skriven

Jag måste vara anonym. Du skulle tycka att jag var dum i huvet annars. Förlåt.



Men trots att du kanske tycker att livet suger nu kommer man alltid över skiten. Tänt positivt och på saker som gör dig glad istället för saker som tynger ner dig. Ovsett om det känns jobbigt nu kommer det att bli bättre. Jag håller tummarna för dig!

2 Lillie:

skriven

tänkte först skriva va roligt att du oxå bloggar men så började jag läsa inläggen och dom var inte så roliga... Vad jobbigt att du känner som du gör gumman. Kan bara säga: vart där!

varje kärlekshistoria, kort som lång är unik och när nåt händer tas en bit.

Du kommer mår bra igen men det får ta den tid det tar.

Tur att du har fina vänner, för det är vi dessa tillfällen man verkligen ser vem som är ens riktiga vänner.

3 ...:

skriven

tänk så här, du har dina vänner dom kommer aldrig lämna dig, ta tag i detta o lev livet gräv inte ner dig för pojkar som inte vet vad dom håller på med!

Jag förstår om det är svårt att släppa men jag hoppas verkligen dte blir bra allting, men tänk på det du har och inte det du inte har! Hade bra!