det värker som en borr i mina snedsteg

Kommentera

alltså, vilken dag! och fan vad jag hatar gamla bilar!!
försov mig idag, typiskt när man tänkt att man skulle GÅ och hämta cykeln hos pillan och sen cykla till skolan. istället får man stressa upp, inte fixa iordning sig, ta på sig sletna kläder och springa ut för att komma på att man glömt bilnyckeln uppe i den andra väsken. springa upp, hämta nyckeln, skrapa rutorna för ja, det var fasiken frost idag och svinkallt. men ska inte klaga. jag älskar det! när man sen sätter sig i bilen så starta den inte. underbart! försök efter försök efter försök fick jag igång den och då immar den igen. fläkten funkar inte och jag ser inte ut genom rutorna. fina grejer. jag får panik och får springa upp till mamma för att köra upp starckarn ur sängen så hon fick skjutsa mig till skolan i hennes bil.
mamma blir idag dagens hjälte. tack!


nej, bilar och jag går inte ihop och inte jag och denna dagen heller. alltid är det nåt.
ta mig till denna staden så kanske jag kan få leva och njuta lite.
PARIS




tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen?
tankarna snurrar men nu har det gått upp för mig,
du är en idiot som jag borde kommit på tidigare.
du säger att det inte är lätt för dig 
men hur fan tror du det är för mig?
tänk över vad du vill.



om du vet vad du vill ha, om du vet
har du ingenting att hämta,
ingenting att hämta här..