men det var för längesen för att ens komma ihåg

Kommentera

förlåtförlåtförlåt för den ur ursla uppdateringen, lovar att bättra mig nu i veckan, men det är så att mitt internet har inte funkat. och sen så har jag varit ute på äventyr i stort sätt hela helgen med en förkylning som heter duga så jag har faktiskt varken hunnit heller orkat. man får lov att bara stänga ute allt ibland så. 
hur som helst. vilken helg!! jisses! förkylning, en ebba! fest, rinnande näsa, dans, sång, ingen röst, kebab, obekväm natt i en konstig säng, jobbig morgon, dåligt humör, nytt tagg, nya tag, ännu mer förkylning, ännu mer fest, bowling, spel, dans, sång, tequila, lakritsshot, ännu mera dans, ingen röst, ett sorgligt hejdå till en vän som flyttar och natten i en väldigt skön säng (min)
idag mår jag nog som jag förtjänar. jag är rejält sliten efter två utekvällar med feber i kroppen.
MEN, det är lätt värt det. jag har haft så sjukt kul (kanske inte vissa stunder) och det är det som räknas!
Avskedfesten för Joanna igår var galet kul. Bowlingen gick väl sådär för min del, har kommit på att jag verkligen inte är någon höjdare i det så är det någon som är sugen på bowlning och på att vinna den så är det bara att höra av sig ;) meeeen vad kul vi hade. ååh. men det känns fel att fina joanna flyttar. AUSTRALIEN. DET ÄR INTE OKEJ!
jag vill med :( fast jag kommer ner och hälsar på om ett och ett halv år, det ni!

aha, söndag igen då och ännu en skolvecka. dock ännu en dag som försvinner då vi har friluftsdag på onsdag.
då blir det innebandy med ett tjejlag. brabra.
annars, kvällen tillbringades på ett bra sätt fram sommaren med göran.
faktiskt sjukt kul film!
hoppas alla haft en bra helg som jag!

Lite bilder från helgen. Fler bilder komma på facebook när den vill fungera ;)

FREDAG!
 



 

LÖRDAG!



kvinnor i blått