better then all the rest

4 kommentarer
självklart. jag har det sjukt bra som "bandyfru" (jossans påhitt) här nere på västkusten. vilken sommarstad och jag stormtrivs verkligen. MEN, det är alltid ett MEN. jag saknar mina tjejer. Hela sommaren har vi varit ifrån varandra. Alla är utspridda i detta avlånga land och jag saknar våra mysiga kvällar. våra galna kvällar med alldeles för mycket dricka och sång. jag vill att alla ska komma hem (ink. jag. för även jag kan längta hem ibland) och umgås. precis som vanligt. för tjejer. ni är bättre än alla andra. ni är de bästa tjejerna. och när jag läser våra knäppa mejl så blir jag helt varm inombords.
Tjejer, vi har det som kallas äkta vänskap.
Vi kan tjafsa, vara sura och väldigt irriterade på varandra. men finns alltid för varandra i vått och tort.
Love you all

 
1 Jossan:

skriven

Ååååh:) :) :) LOVE!



Observera tiden, det är garanterat ingen annan av oss som är vaken nu, om inte lollos chefer kör lite med henne!

2 claudia:

skriven

fina bilder!

3 lucke:

skriven

Tjabba, vad händer idag? :)

4 Emma lind:

skriven

Åååh <3 saknar oss!