blå himmlen och sol

En kommentar

jag har haft fullt upp de senaste dagarna därför har det inte blivit någon uppdatering. plus att jag inte alls känner för att sitta inne och skriva här när det är strålande sol ute ;)
i torsdags åkte jag och adrian till Varberg för att fira midsommar där och även för att tillbringa helgen där då det var grymt väder. det var fina dagar med många tankar. saker gjorde mig starkare på något sätt.
i måndags var jag i halmstad med emmi över dagen och det var så mysigt. det var längesen bara hon och jag gjorde något. dock var båda helt utslagna och trötta. men vi låg på stranden hela dagen iaf och sen gick vi lite på stan och tog en promenad. det var skönt.
igår var vi på jobbcoachmässa och sen drog jag ut till stugan med min syster. det var också bra för det var väldigt längesen jag och matilda gjorde någonting ihop också.
det har varit himla fina dagar och nu längtar jag bara till att min favorit ska få semester så vi kan åka till varberg och bara vara han och jag och HITTA PÅ SAKER. ååh.
hur som helst. idag är sliten. trött. och vädret är inte på topp idag. har ingen lust till någonting så nu ska jag slänga mig i soffan och läsa resten av dagen. till min plutt kommer iaf :)

lite bilder.




det är härligt när det är sommar. då man kan sitta ute sent på kvällarna.

 
1 pillan:

skriven

kan vara så att du fattas i mitt liv just nu..