jag tog första bästa vägen ut när någon bad mig tänka om

Kommentera

Godmorgon
eller god förmiddag?
shiit vad tiden gått fort idag. ha sovit så sjukt dåligt inatt, eller rättare sagt nästan ingenting alls. vaknde runt två tiden och sen dess har jag legat vaken. klarvaken. vridit och vänt på mig men har inte kunnat somna... och jag är fortfarande inte trött.. skumt!
när a hade gått till jobbet låg jag kvar i sängen och kollade på vakna med the voice. nice att det börjat igen! sen kom mamma och hämtade mig vid 8 så körde jag henne till jobbet och sen åkte jag till sjukhuset för att ta prover. så jobbigt att behöva vara där på morgonen för då är det alltid så mycket folk. var där en hel timme idag.
när jag kom hem började jag plocka iordning här hemma lite för idag kommer fina Anna på besök. sooom jag längtat!! fina vän!


och så ääääntligen..... vi har fått nycklarna till våran nya lägenhet! gud vad jag längtat. nu ska vi bara måla om allt innan vi kan flytta in. skönt att vi har denna kvar till den sista sept så vi inte behöver stressa! åå den kommer bli så himla fin när vi får göra den så som jag vill. ska åka ner och hämta ut färgkator och lite maskeringstejp idag. sen är det bara sätta igång! jippie! :)