måndag igen

Kommentera
haft en kort men bra helg. varit ledig många fredagar nu så när jag skulle jobba min fredag nu i fredags så kändes det inte alls som fredag (många fredag det blev nu..) när jag kom hem så gjorde a och jag ingenting. han spelade nhl och jag kollade på typ. var dötrött! blev en relativit tidigt sänggång. i lördags var det bara att hoppa upp vid 9 för att åka till spinngen. sen var det i stort sätt bara hem och duscha innan det var dags för mig att ta på mig varma kläder och träffa ida, sista bandymatchen väntade och den tog nässjö hem! härligt! a gjorde ett mål, vilket var extra kul! på kvällen sen skulle a ut med hans lag vilket gjorde att ida fick med mig till petra där vi var fyra tjejer som enbart snackade bort flera timmar. vidare till hotellet sen där det dansades och jag hade skitkul faktiskt! sen igår var vi bara jättelata. gick hem till mamma som bjöd på middag och sen vidare till vallen för att kolla på en till bandymatch som a inte var med på. så vi åkte hem i halvlek då vi insåg att stämmningen inte alls var rolig. ja ni förstår ju.. ;)
men ny vecka nu och den är lite bättre än de senaste. skönt! nu ska jag laga mig lite mat innan jag måste åka till jobbet, mitt enda långa pass denna veckan!
HÖRS!