jag var slut när du hittade mig

Kommentera
haft en jättebra helg. i fredags hade a och jag myskväll då vi hämtade mat från cocothai, hyrde film och köpte godis! hade det jättemysigt och det blir en rätt tidig sänggång ëftersom a skulle upp och spela på lördagen. min lördag blev väldigt lugn på dagen och det var lite upp och ner. men kvällen blev kalas då lisa, lisa och jag gick ut för att dansa. men jisses vilken kö det var. i nässjö.. hur troligt?! inte alls.. alla kom inte ens in. och jag var mest arg för att de hade stängt halva så det var astrångt.
söndagen bjöd på himla fint väder. det blev en lång morgon i sängen och sen åkte a och jag och handlade, ny matta, nytt duschdrapperi och massa mat. när vi kom hem var 22 grader på våran balkong så vi gjorde iordning den och satte oss där ut och drack kaffe. årets första balkongfika. mysigt! :)

 

jobbade kvällen igår till 24. och idag tog jag bilen till min favorittjej i forserum för att reda ut lite saker och för att planera in en ullaredsdag i mars. haha! vilken underbar tjej!
och annars är det rätt bra. fick lite konstig känsla igår. en känsla som säger mig att någon inte riktigt litar på mig alltid. inte när jag vill det så fruktansvärt mycket. jag blir lite stum för jag vet liksom inte riktigt hur jag ska bevisa att det är som jag säger. jag tycker inte riktigt om att älta det förflutna för det är historia men ibland kan det vara en del i vardagen trots allt... ibland bli det tungt. ibland då man tänker för mycket.. 
men inget mer tänkande och funderande idag. nu ska jag ta mig ett bad och göra sånadär tjejgrejer ni vet och sen laga lite mat till min älskling som är och tränar. skönt att vara ledig idag. imon blir det dock jobb 14-21.
ha en bra måndagkväll.!