daydreamer

Kommentera
HALLÅ?!?! vart tog våren vägen?! idag när a gick till jobbet sa han att det började snöa! sen när jag kollade ut så var det helt grått och såg inte alls ut som slutet på mars utan mer som mitten av novemver. oooh, jag som vill ha riktigt vår nu! längtar så till det blir varmt ute. åh!
har lite träningsvärk idag. stepen igår har satt sig. det sägs att det gör det efter några gånger då man lärt sig stegen och man kan ta i lite mer. men jag gillar det!
har annars haft en fin och mysig dag med emma och jossan. emma följde med hem hit efter vi varit på stan och skulle se hur vi hade det. vi drack lite te/kaffe och tjötade massa. fina emma. hon är så bra på alla sätt. :)
nu ska jag snart göra mig redo för jobb ikväll. 3.5 h ikväll bara så det ska nog gå bra. en ska jag hem och pussa på min prins! :)