Ny vecka, igen

En kommentar
Godmorgon måndag! 
Det var en tröttjej som vaknade av klockan idag, men såg direkt ett sms från min vän Fia som skulle till gymmet och jag fick tänka både en och två gånger. Var tvungen att påminna mig om vad jag sa till mig själv igår, jag måste börja prioritera min rehab. Jag satte upp små mål igår och man måste bara bestämma sig för att göra det, det måste börja nånstans, och varför inte en regnig måndagmorgon tillsammans med sin vän? Så, nu har jag slängt i mig en lättare frukost och ska cykla ner. 
Sen tillbaka till böckerna, helgen har innehållt en hel del plugg och det är det dagarna kommer handla om även denna veckan. Tur att tiden går sådär jäkla fort just nu, perioden vi är i just nu är seg och jag vill egentligen bara komma ut på andra sidan. 
Just det, fick lite bilder av Petra i lördags, lite bilder från min systers bröllop. Så fina bilder hon tagit, bilder "behind the scenes", älskar såna! Så nu ska jag försöka göra nåt roligt av dem med. 
Ha en fin måndag! 
 
 
 
1 Sofia:

skriven

En lättare frukost i form av coca cola?! :D haha Emma då!!