Officielt höst

Kommentera
Igår var det höstdagjämning, vilket nu då betyder att det är höst. tydligen kallt imorse med.. jag har inte vart ute än. jag startade min morgon långsamt i sängen. gick upp och bryggde kaffe, måndagskoppen är den som smakar  bäst. i solen på balkongen, fy så härligt! långfrukost framför nyhetsmorgon innan jag tar tag i tvätt och fix. Jerry är ledig idag och vi ska till skolan i eftermiddag. tänkte hinna med träning också. men vi hade en vidrigt pass igår alltså, det var bland det värsta jag varit med om. kanske ett av mitt livs värsta träningspass. jag tyckte det var så J Ä K L A jobbigt. så idag känns kroppen. det var Emma 96år som klev ur sängen imorse. så vi får väl se vad det blir för träning idag... :)
Annars inte mycket på schemat idag. måndag ju, alltid en nystart. alltid chans till något nytt och förändring. jag gillar måndagar. alltid gjort det.
och helgen då, haft en magisk sådan. i fredags var vi hos Sanna som fyllde 21 i helgen. hon bjöd på pizza och kladdkaka, fina lilla veganska vän. får en att smaka på massa nya saker. mums! sen i lördags var det stykreträning på schemat, lite slapp hemma innan vi åkte till göteborg. vi skulle träffa ett par vänner till jerry. himla mysigt och trevligt! var hemma sent, vilket gjorde att söndagen blev slapp. ah fram till träningspasset då... shit! men helgen fick avslutas med yoga, som sig bör på söndagkvällar. bästa stunden!
Nu ska jag ta hand om tvätten!
Sen ska jag njuta av vädret.
Ha en fin dag!