jag är okej, nu

Kommentera

tro det eller ej, men jag är faktiskt okej nu !
hade ne helvetesdag men jag tror att det kommer sluta bra iaf ! : )


aha, nu har en hel helg gått igen, precis lika fort som vanligt. Förstår egentligen inte varför all tid bara försvinner så fort, jämt är det så när man har kul !
Vad har hänt i helgen då?
min helg har sett ut som nästan alla mina helger, fredagen spenderades med Clara och senare kom Emma. Färgade håret på mig och kollade lite på tv, myys var det ! : )
I lördag åkte jag och tomas till jkpg och givetvis hade jag kollat fel på tie nså först fick vi vänta 50 min här i nässjö innan tåget kom, sen kollade jag fel i jkpg med när tåget hem skulle gå och då fick vi vänta lite mer än en timme där. Tomas blev kanske inte överlycklig men vi gick och köpte godis. : ) Sen på kvällen kollade vi på melodifestivalen och ja, vad ska man säga? man blir ju inte förvånad över att Charlotte vann , men helt okej !
Jag hade iaf en skitmyysig lördag, tack älskling !
Idag har varit en mindre bra dag, men det ska jag inte ta upp här.

Plus att vi målar om våran hall denna helgen så nu ska jag upp och hjälpa till lite med, emma ska försöka vara duktig och göra någonting iaf !

Imon är det skola igen och en ny vecka som jag vill ska bli bättre än denna men det kommer bli svårt eftersom jag har två prov och en inläming, men vi är iofs lediga på torsdag och det är bäst för sen vet man att man är ledig en hel vecka till : )
Simma lungt !
/eeema