första advent. redan.

Kommentera

söndag och det är ganska skönt. har spenderat hela dagen i vrigstad för lite fotboll. 
mycket trevlig dag. tack tjejer. 
första advent är det också och det känns himla lustigt. när jag kom hem från vrigstad hade mamma fixat massa julpynt och fint här hemma. adventsjulstakar, röda gardiner, röda dukar och massa mys.
ååh jag älskar julen! så himla mysigt.
igår kväll efter att jag varit hos pappa och ätit och kollat på Robinsson så gick jag hem till mamma och hade en kväll med mig själv för mamma jobbade sent. något jag behövde, egen tid. längesen jag hade det känns det som. imon är det skolan igen vilket betyder redovisning och inlämning av etisk artikel. 
har relativt kort dag imon så helt okej. dock jobb på kvällen. 
förövrigt så skre jag naturkunskapsprov i fredags och jag lovar, jag har aldrig skrivit ett sånt dåligt prov. 
nu ska jag fortsätta på min artikel och fortsätta kolla på fotbollen. 
tjing!