våra brister gör oss till människor

En kommentar

uuusch. har ingen motivation till någonting! borde göra massa saker men jag orkar inte. vill inte. känner mest för att ligga nerbäddad i sängen med täcket över huvudet och inte göra någonting. jag antar att det blir så när man jobbar som jag gör denna veckan..
det händer ingenting denna veckan och jag är mest depp tycker jag. trött på att livet inte har mer att erbjuda just nu. längtar till alla saker jag har framför mig tillsammans med a. vilken vår det kommer bli. hoppas på att snön försvinner lite mer snart för jag är så trött på denna bitande kyla, snön och mörkret nu som gör en trött, gnällig och sur. eller jag har iaf börjat bli det nu känner jag.


vår! längtar en del.. 

helgen verkar inte ha mycket att erbjuda heller. har ett jobbpass från 14-22 på fredag vilket gör att hela den dagen försvinner. sen är det iofs bandy på lördag med och på kvällen ska nog a iväg med laget så då blir jag själv. vi får väl se. och sen börjar mars nästa vecka. hoppas den månaden har något fint att erbjuda för det tycker jag verkligen inte att februari har haft. dock har jag fått ett helvetesschema i mars.
jobbar ikväll. 17.30-21. skönt med bara kvällen. trodde jag skulle jobba 13-21 idag, men det hade blivit fel på mitt schema så det blev inte så. bra för idag är så sjukt trött!
ha en fin dag!

 
1 lisa:

skriven

haha, ah men erkänn? keso smakar ingenting! :D

men man kanske lär sig som sagt ;)