alla frågar vad jag tänker på men jag kan inte berätta för man får inte tänka så

Kommentera
fredag mina vänner!
en dag jag vanligtvis brukar älska men eftersom jag är sjuk och legat sjuk sen i onsdags så känns det sådär. vill inte tillbringa helgen snörvlandes och ha halsont. och speciellt inte när det är så himla fint väder ute! känns som sommaren kommit tillbaka för ett par dagar. men det är bara att gilla läget. hoppas att jag är bättre imon!
var inne i jkpg i onsdags (innan sjukan small till) och hittade jag jag behövde, en väska och ett par nya skor för jag tänker inte fortsätta använda mina cnonverse som gett mig såna blåsor. de nya är supersköna och jag kommer bo i dom resten av hösten!



höstmys med min favorit ihopp om att vi båda ska bli friska.


förövrigt är jag riktigt trött på att inte komma igång med träningen. pumpen i tisdags har satt sina spår och jag har haft en sjuhelsikes träningsvärk och jag bara älskar det. och det suger att jag inte kan fortsätta när jag vill. dummadumma immunförsvar!!
börjar även blir lite smått irriterad på mig själv som inte någon självdiciplin alls utan småäter väldigt ofta, äter massa choklad, dricker massa läsk och är allmänt sockerberoende så nu har jag hoppat på Pt-fias utmaning att inte äta socker på två veckor. det innebär alltså att jag skippar skräpmat, godis, choklad (hur ska detta gå?!?) , vitt bröd, sylt, fikabröd, läsk, söta drycker. en mycket spännande utmaning. heja mig!!
vi hörs!