ser fram emot en superhelg!

Kommentera
Hej torsdag! 
Även denna torsdag tog jag helg kl 06 imorse. sista natten gick bra, men var jobbig. nu lämnar jag nattarbetet på under hela september och jag är så lycklig över detta. äntligen ska jag må lite bra. 
känns väldigt bra att ha helg nu, och det är en fantastisk känsla att börja 8 på måndag, precis lagom tidigt och jag får min söndagkväll med min superman :) 
 
Helgen är helt fullspäckad. jag åker till sthlm imonkväll, möter upp syster som jag ska bo hos. ska bli kul att träffa henne igen :) sen på lördag är det dags för super saturday, som jag längtat och väntat på att denna dagen ska komma, ser sååå mycket fram emot det. detta är ett träningskonvent som LesMills håller i. där kommer alla deras pass att vara, allt från bodyattack till deras nya GRIT. och jag ska självklart avsluta dagen med ett sh'bampass. tjiiiihooo!! ska bli så kul. vi är tre tjejer från nordic club som åker! 
sen ska jag tillbringa lördagkvällen i lungt tempo med syster och hennes pojkvän. detta kommer bli en fantastisk helg! :D