när man känner sig svag

En kommentar

ni vet, ibland kan allt bara vända. ena dagen känner man sig som superwoman, oövervinnerlig och allt är på topp. sen vaknar man upp andra dagen och allt har vänts upp och ner. alla de positiva känslorna är som bortblåsta och man känner sig helt genomskinlig.  
när sånt här händer, när jag känner såhär vill jag bara lägga mig under täcket och sova bort hela dagen, eller  springa bort alla känslor. idag har jag inte haft tid till något av det. DET är frustrerande ! jag har så mycket känslor som behöver komma ut.!
det är rätt jobbigt. inga peppande ord tränger tillräckligt långt in så man kan ta åt sig dom. ingenting verkar hjälpa. ingenting kan göras för att känna annorlunda. 
men det är okej att känna såhär, tänka såhär. det går upp och ner. 
hela tiden

 

 
1 Anna:

skriven

Tror verkligen det är dags för emma och anna tid <3