lördag

Kommentera
första snön har kommit. den kom i torsdag och lyckan var total. det snöade massa och igår när jag cyklade till jobbet på morgonen var det knappt att man kom fram. det hade frusit på under natten så allt var stenhårt och isgata så jag sladdade mest. men underbart med kyla. synd bara att det ska bli varmt nästa vecka igen.. :( 
aja, de senaste dagarna har jag vart så jäkla trött. har fått vara i fiket på jobbet nu. vi hade lite extra folk som skulle äta frukost oh lunch så då klarar man inte det på en person så då fick jag hoppa in och lära mig tidigare. skitroligt. men väldigt stressigt. men så glad över att få göra något annat. men mycket som ska in i huvudet så vart helt slut. i november börjar jag på allvar, eller jag ska öva fem pass med monica först och sen vara där själv. kommer bara jobba fem kvällar i hela november. så jäkla skönt! så fram till jul kommer jag förhoppningsvis trivas liiiite mer än innnan ;) 
ska fixa lite nu. ikväll ska jag träffa några av tjejerna och käka lite oså :) mys! 
ha en fin lördag! 
 
 
första snön!