en bra känsla i kroppen.

Kommentera
fina dag. solsken och ledig. kan det bli bättre? 
började dagen med en promenad och sen har jag fixat lite här hemma. blev en till promenad sen för solen bara skrek på mig att jag skulle uuut ;) 
en himla bra dag idag känner jag. har en härlig känsla i kroppen. kanske för att vi är lediga till tisdag? och att en påsk nere på västkusten väntar. jag längtar sååå till havet! :) 
har precis haft suddfia på sen lunch är med. hon kom hem idag och jag åker idag, typiskt som attan men vi hann med en liten dejt och självklart en kort kaffe med. alltid när det är vi! :) 
nu ska jag packa färdigt inna det är dags för lite påsk -sh'bam. efter det sticker vi!
GLAD PÅSK PÅ ER! 
var rädda om varandra! 
 
bjuder på en bild på mig och sudden från sommaren -09 .
ser ni lyckan i bilden?! :)