Träna hemma!

Kommentera
I fredags hann jag inte riktigt med min träning som jag ville. det gick i ett hela dagen och tiden som blev över kände jag att jag behövde lägga på hemtentan eftersom jag visste att det inte skulle bli så mycket gjort i helgen... jag prioriterade inte att åka ner till gymmet och köra mitt pass helt enkelt. utan jag tog en promenad med leif på en timme ungefär, i högt tempo så jag fick upp lite värme och i uppförsbackarna lite flås. skönt. kom hem och tänkte att vi har ju en 8kg vikt här hemma och en matta, så jag körde ett hemmapass istället. så smidigt :) 
jag har laddat ner försvarsmaktens app, såååå bra! dem har en jäkla massa pass, en hel uppsjö av övningar och orkar man inte leta reda på ett pass som passar än just den dagen, eller att man som jag alltid har beslutsångest, så har de ett Dagens Pass. skitbra och inspirerande!
de ha olika kategorier på styrka, rörlighet och kondition. så står det på varje pass hur lång tid det tar, hur jobbigt det är på en skala och hur många övningar det är. hur bra?! älskar det :) 
jag körde ett konditionspass här hemma. man kan köra det ute också för på passet så är beskrivningen i en av övningarna att du ska sprinta 100m. lite svårt att göra hemma..... så jag körde höga knän istället. 
men rekommenderas starkt. det är ju en grej man kan köra på gymmet, i trädgård när det är fint väder, hemma när man inte vill cykla till gymmet eller ta med och köra på semestern. 
Ladda ner den vettja!