Nollning 2016!

Kommentera
På grund av nollning nu i 10 dagar så har jag inte så mycket att berätta om här. Det mesta kretsar kring nollningen nu, andas nollning. från att jag stiger upp till att jag går och lägger mig. men nu har jag tagit en paus. jag behöver det, och jag är imponerad av de som är där alla timmar hela dagarna. men nu är jag hemma i varberg, och det är så skönt! 
Halmstads nollning är Sveriges bästa nollning. den är suverän! så organiserad, rolig och alldeles underbar. jag har rollen som friskvårdare, vilket betyder att jag ska se till att nollorna (de kallas nollor för att de inte har några högskolepoäng än, inte för att de är loosers :)) får vatten, inte ska slå sig, att någon inte är utanför och bara ta hand om dem på ett bra sätt. det är kul.
För de som inte går på högskolan kan tycka att nollningen är töntig, är det förskola eller högskola vi går på? men tro mig, det är kul att spela roller, låssas vara någon annan och få nollorna bli helt lost. meningen är att de inte ska se hur vi ser ut eller höra hur vi pratar som vanligt (vi pratar stabiska) för att de sen ska gissa vilka vi är. sen på fredagen har vi avtäckning, alltså nästa fredag och då får de se vilka vi är. sååå kul! :D
Men, back to reality för en stund och plugga till tenta nu, innan adrian kommer hem ikväll.
Ha en fin kväll. och en härlig helg!