Tillbaka och redo för hösten!

Kommentera
Det är måndag, nollningen är över, skolan börjar imon och jag kan inte vara mer redo för hösten. år två på högskolan ska inledas, jag trappar upp med klasserna och jag ser så mycket fram emot mysiga kvällar med tända ljus och långkok på spisen. 
Nollningen var otroligt rolig, givande och extremt intensiv. men det är väldigt skönt att det är över nu. vi avslutade med finsittning i fredags. Sen har helgen bjudit på kanonväder verkligen. fredagen i ovven var svettig, men gjorde såklart att kvällen blev ljummen och väldigt fin :) i lördags jobbade jag en stund, sen mötte jag upp Adrian och hans kusin för frukost. det var strålande sol och varmt hela dagen. kände på mig att det var sista sommardagen. så jag cyklade hem, gjorde iordning mig lite och sen mötte jag upp grabbarna igen för lite häng på fästningsterassen. det är en nyöppnad restaurang och jag har inte vart där på hela sommarn. och vilken eftermiddag vi fick där. så vackert och mysigt. bara havet som utsikt :) 
sen var det söndag med allt vad det innebär. vädret var skit. jag jobbade en stund, vi storhandlade, lagade mat och landade i soffan på kvällen. 
Nu kör vi föreläsningar och vardagsrutinerna med skolan och allt. som jag ser fram emot det :)