Träningsvärken tillbaka

En kommentar
Idag har jag lite träningsvärk, eller jag har haft det ett par dagar och det var ett tag sen. det är skönt tycker jag. Jag brukar gillar träningsvärk, det sådär skönt-ont ni vet. Jag körde min klass Functional Toning i fredags som jag inte gjort på ett par veckor, sen i lördags hade vi personal-klass på jobbet där vi verkligen fick utmanas. så kul. och sen i söndags var det min klass TRX igen. så efter det hade jag en go träningsvärk. och jag måste hitta den där hårfina gränsen av vad min rygg klarar just nu så är det utmanande.
Jag har så svårt att motivera mig att gå in på gymmet just nu, det är så himla segt. men iIgår efter jobbet, när jag ändå var där så gick jag in och körde lite rehab och avslutade med inervaller på crosstrainer. såå glad att crosstrainer funkar, blir inga hårda stötar utan bara mjukt och lugnt. för ja, jag tog det lugnt igår. så glad! 
Sen var det ju måndag, simmarmåndag. så jag följde med Emma till simhallen och körde en timme. simning är ju något som är väldigt bra för ryggen nu. min sjukgymnast och min rygg jublar när jag väljer simning istället för löpning. och igår gjorde även jag det. härligt och kul som tusan! efter jul sen kommer vi köra simning på onsdagar och tills dess ska jag hitta en utmaning och ett mål att sträva efter. WIIIIE! :) 
Idag ska jag ta det lugnt, blir promenader och mina små rehabövningar här hemma. imonkväll ska jag testa på yogan igen och se om den funkar. håller tummarna! 
 
 
1 Fannie:

skriven

Vad duktiga ni är finisar! Visst är det roligt att simma! :D

Svar: Jaa :) men svårt som tusan….
springfort