Novembergrått

Kommentera
Onsdagkväll, tentorna ligger bakom mig. och såklart en ny framför mig. Det är så det funkar i skolans värld. man hinner inte andas ut innan det är dags att fokusera på den nya. 
Jag skrev sist att jag såg fram emot denna kursen, Socialpsykologi, och jag hade helt rätt. Fyfasiken vad intressant den är. Jag skulle kunna gå till skolan varje dag bara för att ha föreläsningar. och shit vad mycket enklare det är att motivera sig då. I denna kursen är det hemtentan i grupp som är examinationsuppgiften, känns utmanande och roligt. Jag har en grym grupp! 
Vad har annars hänt sen sist? Jo jag var hemma i Nässjö i helgen, och vilken helg jag fick. Klockren. Fick träffa mina gamla kollegor från Posten och hade en kalaskväll. Umgicks med mamma och pappa. Var på bandy och följde med mamma på vattengympa. Tagit promenader i strålande solsken och snö.
Lycklig in i själen. Nu klarar jag av de sista veckorna innan jul. 
Ja, jo, sen var det det där valet i USA också som hände... och vad hände? fram till januari tänker jag inte tänka på det... 
Ha en fin onsdagskväll, jag ska iväg och hålla vattenklass. 
Tjohoo!!