Det går så fort...

Kommentera
Herregud, det är redan torsdag idag. hur ska man hinna med? oktober är snart slut och det är bara två månader kvar till jul. när jag tänker på det kan jag bli lite stressad. det är så mycket som ska hinnas med innan det. men som tur är så är det mestadels bara roliga saker. 
Just nu sitter jag med min hemtenta, den är rätt tuff. det är mycket som ska göras... 
Men positivitet nu, vi åker hem till Nässjö i helgen. Adrian ska spela cup, jag ska umgås med mamma och pappa. det ska bli himla mysigt. kanske hinna med ett träningspass med Mirre på gamla gymmet, kanske hinna med att träffa en vän eller två. annars ska jag ta med mig datorn, sitta och skriva, transkribera intervjun, men fokusera på lugn.
Annars denna veckan är det inte mycket som händer. när vi har våra självstudie-dagar är det inte mycket party i vardagen. det bästa denna veckan har vart att Adrian haft två träningsfria kvällar, i måndags och igår. men på onsdagar har jag min sena vattenklass. Vi går om varandra, men vi är rätt vana vid det nu efter 6 år :) 
Nu ska jag laga mig lite lunch och sen fortsätta med hemtentan, läsa våra kapitel i vår bok.
Ikväll ska jag träna ett pass med min kollega Alexandra, det ska bli så roligt!
Ha en fin dag :)