Helgen

Kommentera
Har haft en alldeles lugn, avslappnad och grym helg. den har verkligen gått i lugnets tecken. efter tentan i fredags åkte jag hem och vilade. jag började ju lyssna på Alexs nya bok Glöm Mig,  och ha lyssnat klart i helgen. den var grym,  sådär så man inte vill sluta lyssna. Lämnade en recension på 4 av 5 stjärnor :) nu har jag börjat läsa en annan av hans böcker, Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött. Den är lite av en motsats till Glöm Mig, denna är en romantisk kärleksbok. har kommit lite mer än halvvägs redan och jag älskar den. 
Men iaf, lugnets helg. Ingen klass i fredags då vi hade medlems after work. adrian och jag lagade tacos på kvällen och kollade idol, klassiskt. tokälskar fredagarna när de är sådär :) 
Sen i lördags träffade jag min fina Malin, vi fikade en stund och pratade om allt mellan himmel och jord, bästa Mallan. Hon har flyttat till Jkpg för att plugga nu, det är såå tråkigt. men desto roligare när hon är hemma och hälsar på såklart :) sen var det bara en lugn lördag, lite plugg. vilade. lyssnade klart på boken. sen på kvällen lagade vi hjort. det var nytt för oss, och jäklar vad gott det blev! Vi hade den i ett par timmar i ugnen, gjorde potatismos till och brunsås. sååå gott. ett glas rött till det och jag njöt. mums! 
och sen igår, en typsikt bra söndag. började med min TRX-klass som gick dunderbra. sista gången på den här releasen, nästa söndag är det nytt pass! regn ute, och jag stannade i soffan heeela dagen efter passet. adrian var iväg och spelade match och jag passade på att kolla på de dokumentärfilmer vi ska gå igenom till semanariet nästa vecka. Idrottens himmel och helvete heter dem, och jag är så glad att jag valt den här utbildningen. den är mitt i prick på vad jag vill jobba med. Idrotten är till för alla, alltid. man får inte glömma det.
Nu ska jag fortsätta att förbreda min intervju jag ska göra, sen ner i tvättstugan. en måndag med regn och grått ute, då blir en till innedag bra :)
Ha en fin måndag! :)