Tisdag och en längtan

Kommentera
Godmorgon tisdag! 
Idag vaknar vi upp till 3 grader här på västkusten. jag jublar inombords. jag tog fram mössan för första gången denna hösten och gick ut och andades frisk, hög, kall luft. som jag längtat!
Idag har jag premiär för mina vattenklasser. i 10 veckor ska jag köra vattenklasser med LRF varje tis och ons. det ska bli så kul. och så trappar jag upp min träning, med rehaben som en del av den. men jag har en extrem längtan till att känna mig totalt slut i musklerna. 
Ge det tid, man måste ge det tid. Måste lyssna på kroppen och ge den de bästa förutsättningarna för att den ska kunna hjälpa dig varje dag, i varje rörelse.
Ta hand om den.  
 
Här kommer ett exempel på ett benpass jag tror jag ska köra idag :)
Uppärmning
12 sumosquat, valfri vikt
20 utfall, 10 på varje ben
12 benindrag i TRX
16 pistols i TRX, 8 på varje ben
x 5 varv, vila 1min mellan varje varv.