Lata dagar i augusti

Kommentera
Sådär, nu är alla tillbaka på jobbet igen och mina timmar där blir färre. Inte mig emot denna veckan, haft superfint väder, sommarn kom liksom tillbaka och visade sig från sin bästa sida. Jag har haft två dagar på damernas, vårt nakenbad här nere. Det är så lugnt nu, inga turister är kvar i stan och det finns gott om plats överallt. Lugnet har landat och jag med det.. 
Mamma kom på snabbvisit i tisdagskväll till igår, inte ens 24 tim denna gången, men vad gör det vi maxar varandras sällskap de timmarna? :) Vi la oss på Getterön igår, fantastisk dag. Men det märks att hösten står och knackar på dörren. Vinden är kall och ligger man inte i lä kan det bli riktigt kallt. men bada gjorde vi. 
Jag älskar sensommar, det är något speciellt med luften, den är hög, frisk samtidigt som det kan vara riktigt ljummet ute. Är det nångång jag gillar att ta en löprunda är det nu. i skogen, gärna i lövhult hemma i nässjö :) 
Skolan börjar nästa vecka, hösten känns lite oklar just nu. vi får se vart den landar. 
Nu ska jag ta mig en promenad innan jag börjar jobba. 
Ha en fin torsdag.