FRIYAAAY!!

Kommentera
Alltså vädret!!! Vill ju inte sitta inne en sån här dag! Strålande sol, klarblå himmel och jag känner litelite vårkänslor. Tänk att vi snart är där, vårjacka och utan mössa. Sitter och funderar på när jag blev en väderperson, alltså när jag blev en person som påverkas så mycket av vädret? Den här hösten har jag verkligen märkt att mitt humör styrs nåt fruktansvärt av vädret. Idag är jag på så jäkla bra humör, haft en grym dag i skolan, gick en långpromenad med jycken när jag kom hem och lät solen värma mig en stund mot en vägg. är tokladdad för min klass jag har i eftermiddag och är bara allmänt pepp på livet. Men om vi går tillbaka ett par dagar, när molnen låg tjocka som en dimma utanför fönstret och hela världen var grå, ja då var jag himla grå jag med. Är det då en dag jag inte ska till skolan känner jag ingen mening med att gå ut överhuvudtaget. 
Men alltså såhär kan man ju inte ha det?! Jag kan ju inte låta vädret påverka mig till den grad, jag vill vara pepp på livet även när det ligger dimman utanför. Såååå, nu bestämmer jag mig för att jag ska vara det. För det är ju egentligen bara det det handlar om, att bestämma sig för att vara pepp. Att välja se det positiva, speciellt när man som mig inte har ett dugg att vara negativ över. Mitt liv är ju askalas!! :) 
Nu ska jag ta mig lite att äta, krama om min man innan jag ska ner och köra en grym klass!
Ha en grym fredag!