Hej ninjaförkylning!

2 kommentarer
Torsdag och snart helg! 
Veckan har innehållt en förkylning som dök upp i söndagskväll. Värk i hela kroppen, hängig, ont i halsen och huvudet och allmänt trött. Kanske att jag inte klarar av fester som i lördags...... Den eskalerade och gav mig feber, dock är jag bättre idag och ska snart iväg och jobba hela eftermiddagen och kvällen. Nu sitter det mesta i näsan och huvudet, och tänker att jag nog ska kunna överleva kvällen. Vill så gärna träna, men får nog vänta med det tills imon iaf, varför är det alltid så att man har som störst lust att träna när man inte får? Jag hade till och med kunnat gå och göra min rehab idag, bara jag fått ta ut mig lite. iofs räcker det med att cyklar upp för backen från stationen så är jag helt död... förkylning alltså, vilket påfund. Vi tog iaf en långpromenad igår längs havet Adrian och jag, var ute typ 1.5 tim och det var så skönt att få röra lite på sig. Vi pratade om det lite igår, förkylningar. När vi bodde i Nässjö var jag aldrig förkyld, sjuk och febrig, det kunde gå år mellan gångerna, medan Adrian var småsjuk mest hela tiden. Sen vi flyttade hit för snart två år sen (?? vad händer med tiden?) så har det blivit tvärtom. Adrian är aldrig sjuk, han känner av allergin på våren på sin höjd, men jag däremot har nog vart förkyld och febrig lika många gånger på två år här som jag var på 7 år i Nässjö. och jag som trodde havsluft var bra för mig..... :) 
Hur som helst, nu är vi lediga från skolan till måndag då vi börjar del två på kursen, forskningsmetodik och uppsats. Känns spännande och kul, vilket det iofs alltid gör att börjar något nytt. Men den här våren känner jag på mig blir bra. 
Nu ska jag laga mig lite lunch och sen promenera ner till jobbet, får passa på när det bjud på sol! 
Ha en fin torsdag! 
 
 
1 fia:

skriven

Krya, krya vännen <3

2 Anonym:

skriven

Krya på dig fina du! <3