Sköna maj, välkommen!

Kommentera
En av mina favoritmånader är här! Hur härligt är det inte med vår och alla knoppar som slår ut?! 
Helgen har vart himla bra. Lugn, mysig, rolig och bara härlig! Asia Spa på fredagen var verkligen en topp. Kom så lägligt och det var så skönt att bara få gå runt där, fascineras av allt och känna in lugnet och stillheten. Har ni chansen så åk dit! I lördags sen kom mamma på förmiddagen, hjälpte till med våra blommor, tog en promenad vid havet och landade bara hemma sen, spelade kort och åt skaldjur. Somnade tidigt och var sugen på träning i söndags när jag vaknade. Mamma ville gärna följa med så en timme på gymmet och sen hem igen, fixade lunch och sen tog vi med mamma och gick runt subbe fyr innan hon skulle åka hem igen.. Hade två jättemysiga dagar med henne :) 
Kvällen sen inehöll lite mer fart. Våra vänner Emma och Anton kom hit, käkade tacos och drack vin. slutade med en natt på sociten. Har inte vart ute i varberg på två år, alltså sommarn jag flyttade ner, sjukt! Dock fick jag återigen en kvitto på varför jag inte gillar det... plus att det var så äckligt mycket folk att man knappt kunde röra sig. Emma och jag åkte hem tidigare än grabbarna, kl ringde vid 7 igår.... då skulle jag upp och göra igenom nya toning klassen med mina grymma kollegor. och vilket vääääder vi fått nu! och verkar som det ska hålla i sig i veckan, blir så glad! 
Idag är jag hemma, hade tid hos sjukgymnasten i morse och nu i em/kväll ska jag jobba. men tills dess....... NJUTA I SOLEN!! 
Ha en fin dag!