Välkommen september

Kommentera
Måndag, ny vecka efter en panghelg! Jag är både laddad men samtidigt inte riktigt redo så jag kör en extra lång startsträcka på veckan genom att plugga hemifrån idag. Vaknade upp till regn och 13grader så just nu myser jag runt i myskläder med stor kaffe i handen. Lyxen med att starta veckan såhär. Resten av veckan blir det skolan med föreläsningar och planering av uppsatsen. 
Vi går in i september nu, och jag kom på mig själv säga att detta är min favoritmånad. men när jag går tillbaka i arkivet ser jag att jag skrivit det om både jan, april, maj, juli typ... så ja ni fattar ju. Jag har ingen favoritmånad, Jag bara älskar vissa månader lite mer när de väl kommer. och just nu är det september. Lite sensommar med klar luft men värme. Kom på mig själv igår att jag vill ha mössa samtidigt som jag vill gå barbent. Jag älskar denna tiden! och tiden som ligger framför mig gör mig väldigt motiverad just nu. Jag är pepp, laddad för en höst som kommer bli intensiv och tuff. Planering kommer vara A och O och jag kommer behöva ge mig tid till det jag vill. Hämta kraft där jag känner att energin finns. Ett mål med hösten som jag har är mer yoga. Mer tid till att lära mig hantera lugnet, mina egna tankar och bara släppa allt för en stund. Utamanande men roligt! 
Ha en fin måndag!