Allt som var dött växer till liv...

Kommentera
... det kan också vi, så länge vi andas. 

Hörni!! Det är fredag.
Nu är jag ledig några dagar.
Jag har haft min presentation.
Jag har lämnat in min hemtenta.
Imorgon springer jag mitt första OCR lopp, tough viking.
På söndag åker jag till Rom med finaste människan jag vet.
Behöver jag säga hur glad jag är?  
Och dessutom är det som sommar ute idag, temperaturen letar sig över 20 grader, folk går runt utan jackor, vissa i shorts. massa folk är ute. alla är glada. Det är fascinerade med vädret gör med oss människor, speciellt på vären när solen skiner, när första värmen kommer. Underbart! 
Så, trots att livet visar sin mest vidriga sida ibland så måste man komma ihåg att det vänder. Det blir bättre, det kanske inte blir bra direkt men bättre blir det allitd. Ljuset finns där ju, man måste bara hålla ut. och ibland tar det längre tid bara. men nu är det nog fasen påväg mot rätt håll igen. 
Så nu firar vi in helgen med en promenad i solnedgången, proppa i oss massa kolhydrater och protein inför morgon och ger oss en lång natts sömn. sen är vi redo för lopp och italien.
DET NI!