Februari

Kommentera
Denna vintern känns lång. grå. intetsägande. och längtan att komma bort har nog aldrig varit större. bokar nog en weekend resa i vår. att ha något att se fram emot och mest för att få byta miljö lite. Det är mycket i skolan nu, jag tror jag hade en bild va att våren skulle vara en liten nerförsbacke, kunna göra det mesta i lugnt tempo och hinna andas. men ack så fel jag hade. Det är arbeten som skrivs parallellt, det är tentor, workshops och mycket att komma ihåg. MEN det är kul. utmanande. ett nytt sätt att tänka på. och våren är påväg. det är ljusare ute. jag har en längtan till tunnare jackor, lättare skor och att slippa frysa. snart så! 
Det är mycket i huvudet nu, mycket som ska hända denna våren. beslut ska tas, utamningar ska mötas och en examen som förhoppningsvis leder till ett jobb. ah, snurrsnurr. men en dag i taget. för hur ska man annars lyckas hålla sig lugn och inte stressa. framtiden hörni, så jäkla spännande samtidigt som så jäkla läskig! 
Nu ska jag snart iväg på lunch med ett par tjejer, och sen fortsätta med hemtentan. 
Måndag, underbart ju!