Vaknar till vinterlandskap

Kommentera
Godmorgon
Eller, morgon och morgon... har vart vaken ett tag men tog en liten sovmorgon idag. Skönt. Var i Halmstad igår, shit vad längesen det var jag var där kändes det som, tills jag insåg att det inte ens var en vecka sen. men skönt när man inte behöver åka varje dag :) Idag blir jag hemma, ska plugga och sen i eftermiddag jobbar jag. Har stängning på jobbet idag, ska bli mysigt att jobba några timmar ikväll :) 
Idag vaknade jag till vinter, vad hände? Igår i halmstad hade jag såna jäkla vårkänslor, solen värmde i ansiktet när vi lämnade Waynes. Jag brukar gillar vintern, men jag vet också att i slutet på februari och i mars brukar jag börja längta till våren. Det är ofta då som våren gör sig påmind någon enstaka timme ibland och då blir suget enormt. Tunna jackor, lätta kläder, nätta skor.. ni vet ju vad våren innebär. Så ja, det var lite motigt att möta snön idag. Men snart hörni. Vi är snart där.. 
Idag hejjar vi på Kalla och Stina, Halvarsson och Hellner. Medaljchans för tjejerna helt klart, om inget händer. men svårt för grabbsen tror jag.. Kalla bröt staven i semifinalen nu, hjärtat slår ju dubbla slag direkt, måtte inget hända i finalen senare. Håller tummarna för medalj!! 
Ha en fin onsdag!