Vintervintervinter

Kommentera
Jag älskar vintern, det är sen gammalt. men herregud så kallt det är nu, verkar ju dessutom vara det i hela landet. och alla de stackarna som ska åka något de olika vasaloppen i veckan. Jag är inte alls avundsjuk detta året och är otroligt glad över att själv inte sitta med en biljett... jag hade frusit ihjäl. och ja, kanske älskar jag vntern ännu mer när det är just såhär kallt. När det verkligen biter i kinderna, när den tjockaste jackan måste på och snoret liksom fryser när man går. Det är vinter. och den sorten vinter jag älskar. Fint att vi får ha några såna här dagar nu, jag njuter till fullo. Men ja, som jag skrev förra veckan längtar jag såklart också till våren, som alla andra. Men nu tänker jag stanna och njuta av denna kyla, kalla mig dum.
Hur som, tisdag och det brukar vara min gräva-ner-mig-dag. Men idag startade jag morgonen med promenad till friskvågen i sällskap med Paul, där blev det en vattenklass. Sen körde jag lite handstående i gymmet, lite bål och chins innan jag gick hem. Fylld med energi. Fyfan så jag njuter. Resten av dagen är det tentaplugg, tenta på torsdag. Ska försöka behålla den goa energin som kroppen har nu, fylla min vattenklasser ikväll med go stämning. Kanske kan även en tisdag bli en såndär pangdag! 
Ha en fin tisdag!