Nytt år, och nytt liv?

Kommentera
Det är nytt år hörni! och vad innebär det för mig...
Jag ser det som att jag får tillbaka mitt liv. tack och lov! som kanske märks så har min höst inte vart sig lik. och ja, ska jag erkänna har den vart bland det jobbigaste jag gått igenom. MEN. jag är på fötter igen. 
Jag har skrivit ett examensarbete, eller gör fortfarande, har haft tentor, jobbat, haft massa klasser, halva hösten hade jag inte riktigt någonstans att landa. Har gjort förändringar i mitt sätt att leva, att vara, tagit bort sånt som inte ger mig något, och skapat mer av sånt som gör att jag känner mig mer levande. men framförallt har jag träffat så många fina männsikor. insett hur mycket jag värdesätter relationer. 
Livet är rätt bra fint ändå. man måste bara ta hand om det på rätt sätt. 
Och på söndag lämnar vi in slutversionen av examensarbetet. sen åker jag till västerås för att hämta ny energi, ny kraft för att ta mig an vårens utmaningar. sista terminen innan examen. Jag är tokladdad! 
Nu ska 2018 bli ett pangår!