Fredag!

Kommentera
Heeeelg! 
Det är fredag, men fredagsfeeling finns inte. Det är lite för mycket i skolan för att jag ska kunna slappna av. Plus att jag jobbar i helgen, första dubbla klasser imorgon och receptionen på eftermiddagen, och sen receptionen på söndag. Jag hoppas att det finns lite tid till att plugga i helgen med, blir något stressigt med deadlines nästa vecka.. Men ändå är jag så pepp på helg. Ikväll är det den stående ATC klassen, sen ska jag bara hem, mysa upp mig i soffan och kolla på Let´s Dance premiären :) 
Veckan har vart bra, mycket tid framför datorn, har inte ens vart i Halmstad denna veckan.. men mamma var ju på besök. Det var så himla mysigt. Asia spa i 4 tim, sen lunch på mitt favorit lunchställe här. Sen vart det jobb hela kvällen. Mysig och bra dag! 
Igår hade jag sconeskväll med Emmsan, som åker till London över helgen, sen åkte jag hem och stendog i soffan. Alltså, livet just nu. 110, men fan vad jag njuter! 
Ha en fin fredag!