Ibland mörknar det, men vi går mot ljusare tider

Kommentera
Ibland tar det tid att orka väcka sig själv. Öppna sina ögon.
Sträcka ut sig rak. harkla sig redo och välja skor.
Ibland tar det tid att sätta på sig livet och bära det modigt, ute på stan.
Bland dem andra. 
 
Det har gått ett tag nu. Fina dagar blandas med förskräckliga. Det går upp och det går ner. Det är en period med mycket i mitt huvud. Det är mycket i skolan, det är mycket utanför skolan. Ni vet när man blir sådär stressad så man inte kan kontrollera det. Inte stressad över att man har mycket att göra, utan för att man gör mycket, eller kanske gjort mycket. Intryck måste landa. 
Jag en dag i taget nu, och det är så jag kommer ta mig igenom de sista tre månaderna i skolan. Jag komemr jobba en del framöver och fram till sommaren ska jag försöka fylla mina lediga stunder med bra energi. Det behöver inte nödvändigtvis vara något stort. Bara göra det jag känner gör gott för mig. Hämta energi, från personer och platser. 
Ikväll kommer mamma ner. Ett snabbt besökt, men som vi ska mysa. Jag har bokat Asia Spa till oss imorgon och jag kan inte tänka mig en mysigare dag. Fy så gott vi ska ha det. 
Vet ni, det är vårdagjämning idag. Idag är de ljusa timmarna lika många som de mörka, och sen vänder det! Är det inte fantastiskt?? Vårkänslorna börjar verkligen infinna sig, trots att det igårkväll kom massa snö. Men idag smälter det bort, och är det inte underbart att se på när solen smälter bort snön.. Åå, de små sakerna hörni. de måste man också uppskatta! 
Nu ska jag fortsätta plugga, skriva CV och leta praktikplats, och ikväll väntar en PT timma med Paul innan mamsen kommer.! 
Ha en fin dag!